پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

انتظار انتظار...این انتظار لعنتی...این سردرگمی کسل کننده

وقتی منتظر کسی هستی که هیچ توضیح کاملی بهت نمیده و تو باید اعتماد کنی

دیر شده..نیمه چپ بدنم درد میکنه

هوا خوبه‌باد گرد میوزه.آفتاب گرمه.ناهار خوردم.نگرانشم.چرا نمیاد.ینی چیشده؟چی اذیتش کرده امروز؟چرا کارش اینقدز طول کشید.

این همه معطل میشم و چیزی نمیگم.و وقتی من معطلش میکنم تا چند ساعت معذرت میخوام.نمیفهمم اوضاع رو.

مردم میان..میرن.پول درمیارن.پول خرج میکنن.

دلم براش تنگ شده.پس چرا نمیاد

بیا دیگ

  • blue flying sh

نظرات  (۱)

  • هاگورا ساواچی
  • خب نامتقارنی دیگه! برو سمت راستتم بکوب به در و دیوار درد بگیره، متقارن بشی می آد!
    آ باریکلا، پاشو ببینم.
    پاسخ:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی