پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

امروز با اون صبحت کردم.
مهربون مث همیشه.تو ذهنم یه آدمیه شبیه پائولو کوئیلو!
برام حرف زد.فقط برای من.میگفت نقاشی ای ک آدم میکشه مهم نیس.مهم غرق شدن تو نورها و سایه هاس!مهم این حسه که میبینی طبیعت ب این عظیمی وجود داره...
قابل ستایش واسم این استاد.
بهم گفت توهم کارت خیلی خوبه.خوب کار میکنی کار کن.  و شاید نمیدونس این حرفش برام چقد ارزش داش
میگم چیکار میکنی ک حس کارات اینقد خوبه
میگه از خدا خواستم.بهم داد‌.ب همین راحتی!
دوسش دارم و ازینکه دوترم باهاش درس به این مهمی داشتم احساس خوشبختی میکنم:)
  • blue flying sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی