پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

احساس دوست نداشته شدن میکنم.خیلی نامردیه که اینهمه خوبی کنی به ادما این همه روشون سرمایه گذاری کنی بعد برینن بهت..نه یه بار دوبار خیلی...
شاید من احمقم
شاید کلا نمیشه رو هیچ ادمی سرمایه گذاری کنی حتی اگه اون لحظه جوابتو بدن..حتی اگه اون لحظه اونا هم بهت مهربونی کن ولی بعدا انگار برینن بهت
هم اتاقی بنده..
این همه نشسته زیر سرم که بیا کولمو بگیر خوبه فلانه بعد منه احمق همیشه به طرف مقابل هم حتما فکر میکنم خودمو کلی متقاعد کردم که اینو بگیرم.نشستم واسش فکرای خوب کردم برنامه ریختم. فردا میخواستم باش برم کوه...بعد الان جلو خودم فروختش!ینی واقعا یه ادمی که دورادور میشناسه رو به من ترجیح میده؟!
واقعا!؟
پس من احمقم..انگار نباید کلا با هیچ ادمی دوست باشه ادم!انگار
  • blue flying sh

نظرات  (۱)

  • خانوم ربات
  • شاید فک کرده تو نمیخایش ؟!

    این چیز کوچیکیه ارزش ناراحتیو نداره..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی