پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

پرنده ی آبی..

اینجا مکانی ست برای من..تا نفس بکشم.

از زندگیم اینجا اصلا خوشم نمیاد
همه چی آزارم میده
کسی چیزی نمیگه ولی میدونی دارن به چی فک میکنن و نگاه ها خیلی عذاب آوره!مث شرلوک که میگف داری بهش فک میکنی این عذاب آوره
توی همچین شرایطی که همش دار قضاوت میشی..شاید هم بخشیش تو ذهن خودمه ولی کلا زیاد نمیتوونم کول برخورد کنم
اینکه اینجا زندگی کنم وابستگی ای میاره که ازش متنفرم و واقعا ارامشم رو گرفته
من به کمک احتیاج دارم!
همش خودم رو به خواب میزنم تا با کسی یا چیزی مواجه نشم!دلم برای تهران خیلی تنگ شده..
میدونم که باید بگم اینو براشون که من نمیتونم اینطوری.
من دختر خونه نیستم به خدااا!
من یه آدم آزادم که یک جا بند نمیشه و همش یا در تلاش تکاپپوعه یا سفر!
من اون ادمی نیستم که یک روز کامل فقط فیلم ببینمو همچنان حالم خوب نباشه یا چیز دیگه ای رو ترجیح بدم.
من به کمک احتیاج دارم!
به انرژی مثبت فراوان احتیاج دارم.
مشکل از خوابیدن نیس...خیلی روحیع خیلی!
  • blue flying sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی